Atelier

De vrijdagmiddag ziet er voor de kinderen regelmatig anders uit. We werken dan in ateliers. Dit houdt in dat de kinderen 3 weken deelnemen aan een activiteit die ze zelf gekozen hebben. U kunt hierbij denken aan een mini cursus muziek, textiele werkvormen, ict, striptekenen, koken, toneel, dans, natuur en techniek, programmeren, proefjes, sporten en meer!

Dit atelier volgen de kinderen drie weken aaneengesloten. Daarna kiezen ze weer een nieuw atelier voor drie weken. We verwachten dat de kinderen in een schooljaar zo'n vijf ateliers volgen.

Omdat we de kinderen graag een zo breed mogelijk aanbod willen bieden, willen we u vragen om met ons mee te denken. Wilt u drie weken een atelier verzorgen? Of is er iemand in u familie of kennissen kring die dit zou kunnen? Dan maken wij daar graag gebruik van! U kunt zich hiervoor aanmelden door ons een e-mail te sturen.

Wilt u aangeven wat het onderwerp is van uw atelier? De onkosten die u maakt worden natuurlijk door de school vergoed. We hopen op deze manier de talenten van de volwassene over te brengen op de kinderen.