Peuterspeelgroep en bso

Peuterspeelgroep

Peuterspeelgroep de Boemerang is gevestigd in de multifunctionele accommodatie (MFA) in Roderwolde. De peuterspeelgroep beschikt over een groepsruimte die licht en kleurig is, waarin het prettig is om te werken en spelen. ’s Middags, wanneer de peuterspeelgroep niet aanwezig is, wordt de ruimte gebruikt door de buitenschoolse opvang. Rondom het gebouw is een afgeschermd buitenplein met een klimhuis, zandbak en allerlei rijdend spelmateriaal. Bij peuterspeelgroep de Boemerang kan uw kind vanaf 2 jaar terecht. De peuterspeelgroep is geopend op dinsdag- en vrijdagochtend van 8.30 uur tot 11.15 uur.

BSO

De Boemerang is een kleine, gezellige buitenschoolse opvang in de multifunctionele accommodatie in het dorp Roderwolde. Doordat de school ook in hetzelfde gebouw is gehuisvest, sluit de opvang naadloos op elkaar aan en is het er voor de kinderen veilig en vertrouwd. Onze enthousiaste pedagogisch medewerkers werken nauw samen met de verenigingen uit het dorp en zorgen voor leuke wisselende activiteiten waarbij plezier voorop staat. De BSO is geopend op maandag, dinsdag en donderdag.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van KidsCasa.